onsdag 20. februar 2008

Venner og mer på nettet

Ting nummer seks handler om vennesteder på nettet. Jeg var litt skeptisk til å begynne med men for en tid tilbake opprettet jeg en profil på Facebook. Der har jeg funnet venner av forskjellig slag, ungene mine (interessant for mor å se bilder fra fester og sånt, hehe....), tantebarn, kolleger og andre folk jeg kjenner. Er nok innom nesten hver dag og kikker, men for det meste er det jo litt tøys og tull man driver med da. En fin ting er fotoalbum som folk legger ut , selv har jeg også laget flere album på min profil. Jeg har valgt å ha profil som kun er synlig for mine venner. Har meldt meg inn i diverse Facebook-grupper, bl.a. 23ting om 2null, der skrev jeg en liten hilsen på "Wallen". MySpace kjenner jeg og litt til fra før, jeg er av og til inne og ser på siden til bandet til nevøen min, The Alexandria Quartet, der ligger flere av sangene deres ute så man kan høre og evt laste ned.
Jeg kikket litt på Twitter også, men det synes jeg virket litt uinteressant...

Ingen kommentarer: