torsdag 24. april 2008

Oppsummering

Helt fra første gang jeg hørte om det, syntes jeg idéen med å ha kurs i 23 ting om web 2.0 var kjempefin. Jeg er glad for å ha fått anledning til å delta, jeg synes jeg har lært mye nytt og nyttig og jeg har fått god kjennskap til mulighetene som web 2.0 gir.
En av mine favoritt-ting blant det vi har lært er blogging. Dette var noe jeg kjente til fra før vi startet opp på kurset og det er noe jeg synes er morsomt å drive med. Deling av bilder på Flickr eller Picasa er også en fin ting, og Del.icio.us er en ny oppdagelse som jeg liker veldig godt. Youtube er også blant favorittene.
Jeg synes det er gøy å lære nytt. Det finnes sikkert mange flere enn 23 ting ute på web 2.0, så jeg blir med på nytt kurs så sant jeg får anledning til det!

Tusen takk til Heidi, som var initiativtageren til å sette 23 ting-kurset i gang i Østfold!

Ingen kommentarer: